fbpx

A Twitter egy hatékony eszköz a vállalkozások számára, ha helyesen használják őket. Segíthet weboldalad forgalomának létrehozásában, megszilárdíthatja a márkaépítést, és kapcsolatokat építhet ki.

A baj az, hogy ha nincsenek követőid, akkor nem tapasztalhatod meg ezeket az előnyöket. A Twitteren való aktív követés nem csak a presztízsről szól, és a követők nem csak számok. A Twitter követői valós értéket képviselnek a vállalkozások számára; valójában a marketingesek 36% -a azt állítja, hogy a Twitter használatával megszerezte az ügyfelet.

Íme 10 módszer arra, hogyan kezdd el a vállalkozásod népszerűsítését a Twitteren:

  1. Használj olyan eszközöket, mint a Hootsuite vagy a SproutSocial, hogy ütemezd a bejegyzéseid megosztását a Twitteren. A rendszeres közzététel növeli a bejegyzések láthatóságát, ezáltal növelheted a követőid számát egyaránt.
  2. Regisztrálj a Twiends-re, miután regisztráltál a platformra, a hozzád hasonló érdeklődésikörű emberek sokkal könyebben megfognak találni a Twitteren és követni fognak.

  3.  Optimalizáld a Twitter “Bio”-t. Adj meg egy rövid leírást magadról/vállalkozásodról, célodról. Azok a felhasználók, akik szeretnének többet megtudni rólad, elkerülhetetlenül meglátogatják a Twitter Biot.

  4. Használj linkeket a megosztásaidban. A linkekkel ellátott tweetek több retweetet kapnak, mint azok, amelyekben nincs link elhelyezve.

  5. Használj releváns kulcsszavakat a bióban, így rangsorolva leszel a Twitter keresőjében. Ne felejtsd el bevonni városod és megyéd nevét, hogy vonzzad a helyi felhasználókat.

  6. Használj a bejegyzéseidhez kapcsolódó #hashtageket, a statiszika szerint azok a tweetek, amelyek hashtagekkel vannak ellátva 2x több elérést kapnak.
  7. Kérj retweeteket. Azok A Tweetek, amelyek tartalmazzák a “#retweet” szót, a szövegük 4x több retweetet kap.

  8. Keresd meg az ismerőseid, az e-mail címük feltöltésével a Twitterre. Valószínűleg követni fognak, különösen azért, mert ismernek a való életben.

  9. Tegyél fel képet a tweetjeidhez. A kutatások szerint a képekkel ellátott tweetek 18% -kal több nézettséget generálnak, mint azok amelyekhez nem csatolnak képet.

  10. Tweetelj többet hétvégén. Dan Zarrella kutatása szerint a Tweetek 17% -kal több nézettséget kapnak hétvégén, mint a hét folyamán.

Idegenszavak magyar megfelelői:

  • Bio: A Twitter bio, vagyis más néven a bemutatkozás, a fiókod  egyik legfontosabb eleme. Sokszor  befolyással van arra, hogy valaki a követőd lesz vagy sem.
  • Tweet: A tweet mikro blogbejegyzést jelent.
  • Retweet: A retweet ugyan az, mint a facebookon a “share” vagy megosztás.
  • HashTag: A „hashtag” a metaadat egyik formája, amely egy szóból vagy kifejezésből áll, amely elé hash jelet (#) tesznek. A hashtageket gyakran használják a közösségi hálókon, hogy azonosítsák, kategorizálják az érdeklődési köröket, „topikokat”, illetve megkönnyítsék a kulcsszavak szerinti kutatást.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *

* Adatvédelmi irányelvek elfogadása kötelező

*

Elfogad

Facebook Messenger