Keresőoptimalizálás SEO

Miért van szüksége SEO (Search Engine Optimization) – Keresőoptimalizálásra a Weboldaladnak ?

Mi a keresőoptimalizálás?

A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO) azon tevékenységek összességét foglalja magába, amelyekkel a Google találati listáján a weboldal előrébb kerül, tehát a weboldal keresőmotorokban való organikus megjelenésének javítása.

Az organikus megjelenés a természetes, NEM FIZETETT hirdetéseket jelenti!

A Google algoritmusok segítségével próbálja a felhasználók számára biztosítani, hogy megtalálják a keresett tartalmat. Annak érdekében, hogy jó helyet szerezzen a találati oldalakon a weboldalad, ezekhez az algoritmusokhoz kell “igazítani”. Habár a Google algoritmusai nem nyilvánosak, tehát a nagyközönség nem tudja hogyan működnek, miként rangsorolnak, több mint 10 év tapasztalata révén felépült egy SEO-tudásanyag. Ami persze állandóan változik, ahogy az algoritmusok is változnak.

Valóban annyira fontos, hogy ki van elől azon a bizonyos találati listán?

Igen! A legfontosabb! Gondold át, Te amikor rákeresel valamire az interneten, hány oldalt lapozgatsz végig a találatok között, mielőtt kattintasz? A netezők 90%-a nem lép tovább az első oldalról.

A találati lista első helyezettje minden esetben behozhatatlan előnyre tesz szert, az emberek 50%-a erre kattint. Az első 10-20 találatot még átböngészi a leendő vásárlók egy része, viszont ha a weboldalad nincs az első 20 találat között, vagyis az első, esetleg a második oldalon, olyan, mintha nem is létezne.

Miért nyersz egy keresőoptimalizált weboldallal?

Költséghatékony: Organikus elérést generál, nincsenek fizetett hirdetések.

Rendkívül eredményes: Keresőoptimalizálással megsokszorozhatod weboldalad látogatottságát, mivel nincs elrejtve a lehetséges vevők elől.

A tényleges érdeklődőket éri el: Weboldalad azok találják meg, akik rákerestek a kulcsszavaidra, vagyis nyitottak az ajánlatodra, és vásárolni is szeretnének.

Hiteles: A keresőt használók többsége sokkal megbízhatóbbnak tartja az organikus eléréseket, mint a fizetett hirdetéseket.

Hosszútávú: Az SEO befektetés. Helyezéseid az idő múlásával egyre stabilabbak lesznek.
Időt és energiát spórolhatsz meg: Az egész munkafolyamatot szakértőinkre bízhatod.

A keresőoptimalizálás az egyik leg költséghatékonyabb, és emellett a legtöbb értékes látogatót – leendő vásárlót eredményező módszer.

A piros felületekre összpontosítanak a látogatók keresgélés közben.

Ha szükséged van keresőoptimalizált weboldalra, illetve a már meglévő weboldalad pozícióját szeretnéd javítani a Google-on, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Megosztás:

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: whatsapp
WhatsApp
Megosztás itt: pinterest
Pinterest

Kövess minket a facebookon:

Legutóbbi bejegyzések:

Ne sózd el! 21 Facebook bejegyzés ötlet

Soha ne fogyj ki Facebook tartalomötletekből! Az alábbi lista megmutatja, hogy jóval több olyan téma létezik, mint gondoltad volna, amivel fenn tudod tartani a Facebook vagy

10 Tipp, Twitter követők szerzéséhez

A Twitter egy hatékony eszköz a vállalkozások számára, ha helyesen használják őket. Segíthet weboldalad forgalomának létrehozásában, megszilárdíthatja a márkaépítést, és kapcsolatokat építhet ki. A baj

Megfelelési Kényszer

Megfelelési Kényszer és Szorongás az üzletépítésben Azt vettem észre az ügyfeleimnél, hogyha elkezdenek foglalkozni az üzletükkel, és kapnak egy negatív hozzászólást a videójukhoz vagy a

Weboldalkészítés NEM reszponzívan

Mivel az érdeklődők 70%-a mobilról érkezik, nagyrészük azonnal vissza is fordul, ha nem tud tájékozódni, nem olvasható az oldal. Kezdjünk konkrét példával: “Meg akartam venni

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!