Ne sózd el! 21 Facebook bejegyzés ötlet

Soha ne fogyj ki Facebook tartalomötletekből! Az alábbi lista megmutatja, hogy jóval több olyan téma létezik, mint gondoltad volna, amivel fenn tudod tartani a Facebook vagy egyéb közösségi oldalad követőinek érdeklődését.

  1. Idézetek: A humoros, inspiráló vagy motiváló idézetek mindig jól teljesítenek.
  2. Ossz meg üres posztokat (például “Mit tennél, ha nyernél 100 millió forintot? _______”) Írd le a saját verziód, majd kérd meg a követőid, hogy írják le ők is.
  3. Szavazások: Indíts szavazást – (például “melyik könyv közül melyik a kedvenced?”)
  4. A színfalak mögött: Készíts képeket magadról, alkalmazottaidról, az irodáról, vagy a munkaterületről.
  5. Ossz meg egy régi blogbejegyzéseket: Az “újrahasznosítással” nincs semmi gond.
  6. Kérdések: Tegyél fel olyan egyszerű, alapvető kérdéseket amelyekre a követőid válaszolni tudnak.
  7. Márkázott kép megjelölése: Ossz meg egy vicces vagy inspiráló képet a logóddal vagy a weboldal URL-jével ellátva.
  8. Termékfotók: A legjobban működik olyan helyeken, mint a Pinterest vagy az Instagram. Kérj olyan képeket a vásárlóidtól, amivel a terméked hatékonyságát mutatják meg.
  9. Fotók, amelyeknek semmi közük nincs a termékeidhez vagy az üzletedhez: Inkább átruházzák az érzést a márkára. Például, ahogy a Starbucks az Instagram-on megosztja a fotókat. A napsütés, melegség és a jó barátok (nem csak kávé) társításával.
  10. Termékfelvételek a “színfalak mögött”: Képek a termékekről, hogyan készítik, mi történik mielőtt dobozolják.
  11. Csinálj közvéleménykutatást: A követőid szeretik megosztani a véleményüket, arról mi tenné mégjobbá az üzleted. Ha vannak olyan termékötleteid, amivel bővítenéd a kínálatot, csak kérdezd meg az embereket melyiket szeretnék látni a “polcokon” és amire a legtöbb szavat érkezik azzal bővítsd a kínálatot.
  12. Hasznos cikkek megosztása: Ne félj más emberektől származó tartalmat is megosztani.
  13. Egy esettanulmányra mutató link: Az esettanulmányok bizalomgerjesztő információt adhatnak a termékeidről.
  14. Kérj véleményt vagy ajánlólevelet: A rajongók vagy követők véleményének leírása az egyik legjobb mód arra, hogy társadalmi bizonyítékot készíts webhelyedre.
  15. Ajánlj egy eszközt: Ossz meg lehetőleg egy ingyenes eszközt, amit a követőid hasznosnak találnak. Ha értékesítő vagy, oszd meg azokat a termékeket, amelyek segítettek abban, hogy sikeres legyél.
  16. Kedvenc termékeid: Ha webshopot üzemeltetsz, oszd meg a listádat a legelismertebb márkákról vagy a legmagasabb minősítésű termékekről.
  17. Ossz meg dolgokat a magánéletedből:  A közösségi média követőid azt szeretnék tudni, hogy valódi ember vagy, ugyanolyan, mint ők.
  18. Kérj tanácsot: Tegyél fel egy hipotetikus kérdést és kérdezd meg a követőid, mit tennének ebben a helyzetben.
  19. Nosztalgia: Megoszthatod a régi logók, weboldalak vagy első termékek fotóit.
  20. Ossz meg vicces képeket: A követők megnevettetése nagyszerű módszer a kapcsolatok építéséhez.
  21. Igaz-Hamis kérdés: Hagyd tippelni a követőid, vajon a megosztott hír igaz vagy hamis. 🙂

Megosztás:

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: whatsapp
WhatsApp
Megosztás itt: pinterest
Pinterest

Kövess minket a facebookon:

Legutóbbi bejegyzések:

10 Tipp, Twitter követők szerzéséhez

A Twitter egy hatékony eszköz a vállalkozások számára, ha helyesen használják őket. Segíthet weboldalad forgalomának létrehozásában, megszilárdíthatja a márkaépítést, és kapcsolatokat építhet ki. A baj

Megfelelési Kényszer

Megfelelési Kényszer és Szorongás az üzletépítésben Azt vettem észre az ügyfeleimnél, hogyha elkezdenek foglalkozni az üzletükkel, és kapnak egy negatív hozzászólást a videójukhoz vagy a

Weboldalkészítés NEM reszponzívan

Mivel az érdeklődők 70%-a mobilról érkezik, nagyrészük azonnal vissza is fordul, ha nem tud tájékozódni, nem olvasható az oldal. Kezdjünk konkrét példával: “Meg akartam venni

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!