Sokak szerint a WordPress nem biztonságos, miért?

Ez abban az esetben igaz, ha élesítés után nem foglalkozol vele. Tegyük fel, veszel egy vadonatúj BMW-t, soha nem viszed szervizbe, és egyszer csak lerobbansz vele az autópályán, akkor ez kinek a hibája?

A világ weboldalainak 27%-át WordPress motor hajtja, ez több mint 75 millió weboldalt jelent, melynek 30%-át (több, mint 22 millió honlapot) az élesítést követően egyáltalán nem frissítenek. A hackerek, vagy automatizált robotok épp az ilyen weboldalakat veszik célba.

Mi történhet, ha feltörik a weboldalad?

– Megszerezhetik az ügyfeleid adatait, ami a mostani GDPR-es időkben igen kényes következményeket von maga után.
– Kínai webáruház lesz az oldaladból.
– Letörlik a összes munkád
– Erotikus tartalmú hirdetések jelennek meg
– Több hétre leállhat a weboldalad
– Ha nincs biztonsági mentésed, kezdhetsz mindent elölről

Foglalkozz a tartalmad feltöltésével, a saját üzleted fejlesztésével, ne pazarolj értékes időt a technikai háttér biztosításával, azt bízd ránk!

Mit kaphatunk WordPress karbantartás esetén?

-Bővítmények frissítése havi egyszer
-Wordpress Motor frissítése legújabb verzióra
-PHP frissítések
-Programozási hibák javítása
-Havi biztonsági mentés
-Korszerű biztonsági rendszer telepítése
-Brute Force támadás elleni modul
6G Tűzfal telepítése és vezérlése

Mennyi pénzt érne meg neked?

-ha frissítés közben elszáll valami és nem neked kellene bajlódnod a helyreállítással?
-ha nem lennének hacker támadás miatt álmatlan éjszakáid?
-ha mindeközben a saját munkádat csinálhatnád és pénzt keresnél?
-ha nem kellene napokon át bújnod a Google-t, ha egy problémát szeretnél megoldani?

 

Megosztás:

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: whatsapp
WhatsApp
Megosztás itt: pinterest
Pinterest

Kövess minket a facebookon:

Legutóbbi bejegyzések:

10 Tipp, Twitter követők szerzéséhez

A Twitter egy hatékony eszköz a vállalkozások számára, ha helyesen használják őket. Segíthet weboldalad forgalomának létrehozásában, megszilárdíthatja a márkaépítést, és kapcsolatokat építhet ki. A baj

Megfelelési Kényszer

Megfelelési Kényszer és Szorongás az üzletépítésben Azt vettem észre az ügyfeleimnél, hogyha elkezdenek foglalkozni az üzletükkel, és kapnak egy negatív hozzászólást a videójukhoz vagy a

Weboldalkészítés NEM reszponzívan

Mivel az érdeklődők 70%-a mobilról érkezik, nagyrészük azonnal vissza is fordul, ha nem tud tájékozódni, nem olvasható az oldal. Kezdjünk konkrét példával: “Meg akartam venni