MIELŐTT weboldalt vagy webáruházat készíttetsz

Weboldal készítés előtt állsz, vagy mással készíttetnéd? Mindenképp olvasd el ezt a cikket, mert Neked szól! 🙂

Ingyenes vagy fizetős?
Mik azok, amik semmiképp sem hiányozhatnak a weboldaladról, ha szeretnél vele eladásokat vagy legalább érdeklődőket generálni?
Egyedi fejlesztést vagy már meglévő rendszert válassz? Nem lesz túl sablonos az utóbbi?
Ha megkapod a kész oldalt, tudod majd használni? Tudod, hogyan szerezz vele ügyfeleket, vagy csak megosztogatod a facebookon, és várod az eredményt? (Megsúgom, így sajnos eredménytelenül…)

Ezek nagyon fontos kérdések, amiknek mindenképpen utána kell járnod, mielőtt meghozod a döntést, egy weboldalkészítő, egy ingyenes honlapkészítő program, vagy esetleg egy webfejlesztő mellett.

Haladjunk tehát szépen sorban végig rajtuk…

Ingyenes vagy fizetős?

Igen, a legtöbb embernek weboldal készítés előtt eszébe jut, hogy hogyan tudná a legolcsóbban, esetleg ingyenesen megoldani a webes megjelenését. Az ingyenes megoldások sajnos ritkán jók. Belegondoltál már valaha, hogy vajon kinek, és miért éri meg az, hogy neked egy teljesen ingyenes rendszert adjon, amivel kizárólag magadnak fogsz profitot termelni, és ő, aki lefejlesztette a rendszert semmit nem kér belőle? Egy így elég abszurdnak tűnik. És az is. Ilyen esetekben általában reklámokat helyeznek el az oldalon, és aki a rendszert készítette, jutalékot kap azért cserébe, ha valaki ezekre a hirdetésekre rákattint. Feltételezem, Te is jártál már olyan oldalakon, ahol a legfeltűnőbb helyeken oda nem illő reklámokkal találkoztál. Jól mutatna a weboldalad közepén például egy pocak, amit rázogatnak, azzal a szöveggel, hogy “Kövér hasa eltűnik x nap alatt, kattintson ide”? Vagy ne menjünk ennyire messzire. A konkurenciád reklámjának jobban örülnél esetleg a Te oldaladon?

Mik azok, amik semmiképp sem hiányozhatnak a weboldaladról, ha szeretnél vele eladásokat vagy legalább érdeklődőket generálni?

Ha weboldalt akarsz készíttetni, mindenképp tudnod kell mit akarsz, ne bízd a dolgot teljes mértékben a weboldalkészítődre. A legfontosabbak a főoldal, egy bemutatkozó oldal, blog és kapcsolat. Ezen túl pedig még számtalan oldalt fel lehet tölteni, de ez az alapja az egésznek.

Beszéljünk kicsit bővebben a bemutatkozásról

Főleg, ha MLM céggel foglalkozol. Nagyon-nagyon fontos, hogy NE BÚJJ A CÉGED MÖGÉ, VÁLLALD FEL MAGAD! MLM-ben emberek EMBEREKHEZ csatlakoznak! Lehet, hogy tényleg a legjobb céggel foglalkozol, és ez át is megy az érdeklődődnek, mert nagyon jól bemutatod a céget. Eldönti, hogy ő ide bizony csatlakozni fog, ezért elkezd tovább keresgélni a neten, és talál egy olyan EMBERT, aki a megjelenésével, a saját történetével elnyeri annyira a bizalmát, hogy felkeresse ŐT, és csatlakozzon HOZZÁ. Igen. A Te látogatód HOZZÁ csatlakozott, pedig a céged iránt a te weboldalad miatt kezdett érdeklődni, de ott találta meg az EMBERT, akinek bizalmat szavazott. Lehet, hogy ha te is leírtad volna a történeted, nem így alakult volna…nem keresgélt volna tovább az EMBER után…

Nem is húznám ennél hosszabbra, úgy érzem kicsit sok téma ez egyetlen blogbejegyzésbe, úgyhogy, ha tudni szeretnéd, hogy mikre kell még odafigyelned weboldal készítés előtt, egyedi fejlesztést, vagy meglévő rendszert éri meg jobban választani, illetve azt, hogy tudod-e majd használni a weboldalad, ha még sosem csináltál ilyet korábban, és mégis hogyan fognak látogatók jönni rá, ITT találod a folytatást. 🙂

INNEN pedig megtudhatod azt is, miért nagyon fontos az is, hogy mobilra optimalizált legyen a weboldalad.

Megosztás:

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: whatsapp
WhatsApp
Megosztás itt: pinterest
Pinterest

Kövess minket a facebookon:

Legutóbbi bejegyzések:

10 Tipp, Twitter követők szerzéséhez

A Twitter egy hatékony eszköz a vállalkozások számára, ha helyesen használják őket. Segíthet weboldalad forgalomának létrehozásában, megszilárdíthatja a márkaépítést, és kapcsolatokat építhet ki. A baj

Megfelelési Kényszer

Megfelelési Kényszer és Szorongás az üzletépítésben Azt vettem észre az ügyfeleimnél, hogyha elkezdenek foglalkozni az üzletükkel, és kapnak egy negatív hozzászólást a videójukhoz vagy a

Weboldalkészítés NEM reszponzívan

Mivel az érdeklődők 70%-a mobilról érkezik, nagyrészük azonnal vissza is fordul, ha nem tud tájékozódni, nem olvasható az oldal. Kezdjünk konkrét példával: “Meg akartam venni