Youtube SEO Tippek

5 működő SEO (keresőoptimalizáló) tipp, amelyeket követned kell a videóid jobb rangsorolásának érdekében.

Mindannyian tudjuk, hogy a YouTube a Google második legnagyobb keresője. Ez havonta mintegy 92 milliárd oldalnézetet eredményez, amely óriási forgalmat biztosít különböző webhelyek és blogok számára. A YouTube-ra jelenleg percenként 400 órányi videót töltenek fel!A videó feltöltése magában nem elegendő ahhoz, hogy milliókhoz eltudjuk juttatni azt, hacsak nem egy ismert márka vagyunk vagy zenei vállalat. Ahhoz, hogy megfelelő számú megtekintést kapjunk, a videónak kiváló minőségűnek kell lenni, egyedi, minőségi tartalommal.

A YouTube videód keresőbaráttá tétele

Mielőtt megosztom ezeket a tippeket, meg kell értsd, hogy a YouTube rendelkezik egy saját algoritmussal a videók rangsorolásához. A magas rangú YouTube videó egyik ismert tényezője a megtekintési idő. Ha egy felhasználó elkezdi nézni a videódat és kilép az első néhány másodpercben, a rangsor valószínűleg le fog esni.

1. A videó címe – Kulcsszavak használata

A videó címének tökéletesen illeszkednie kell a tartalmához, mivel ha a nézők azt kapják amire számítanak nagyobb eséllyel fogják végig nézni.Használd ki a Google és a YouTube Kereső szolgáltatását. Ez áttekintést ad arról, hogy mit keresnek az emberek a Google-on és a YouTube-on, na meg segít a tartalom optimalizálásában.

Miután egy kulcsszót beírtál, a YouTube elkezd előhozni különböző témákat az általad beírt kulcsszóval kapcsolatban. Ez azért van, mert ezek a leggyakrabban keresett lekérdezések a kulcsszavakra vonatkozóan.

Hasonlóképp használhatod a Google keresőjét is, hogy mégtöbb kulcsszóötletet találj.

2. A videó leírása

Az első pár sor fontos szerepet játszik a videó keresőben való rangsorolásában. Ha a keresett kulcsszó megegyezik a videód leírásának első két sorával, akkor a videó valószínűleg magasabb rangsorolást kap.

A fenti képen látható, hogy a keresési kulcsszó megegyezik az első két sorban szereplő videóleírással. Kulcsszavak használata a leírásban nagymértékben növeli a videók rangsorolását.

3. A videó fájl megnevezése

Amikor elkészítetted a videód az operációs rendszered általában ad neki egy sablon nevet pl. “video1.avi” Mielőtt feltöltöd a YouTube-ra a videód mindenképpen nevezd át! A YouTube algoritmusai képtelenek megnézni és értelmezni a videót amit készítettél. Ha “video1.avi” néven töltöd fel a videód akkor automatikusan rangsorolva leszel a “video1.avi” videósok közé. Tehát ha a Keresőoptimalizálásról csinálsz egy videót akkor még a Feltöltés előtt tedd a célzott kulcsszót a videófálj nevévé.

4. Oszd meg a videód ahol csak tudod

Minél több közösségi oldalon, csoportokban, fórumon, csevegőszobában osztod meg a videód, annál könyebben lesz megtalálható. *Előny lehet ha a weboldaladon beágyazva osztod meg a videód.

A videó hozzáadása a blogodhoz vagy webhelyedhez különféle módokon növeli a forgalmat, ezért nem fogok túlságosan mélyen belemenni.Az emberek szeretik nézni az online videókat, amennyiben megosztják a videódat különböző közösségi oldalakon, az organikus (nem fizetett) forgalmat eredményez a webhelyednek.

5. Cimkézés és Kulcsszókutatás

A címkék egy másik fontos módja annak, hogy jobb rangsorolást kapjunk a YouTube keresésben. Íme néhány tipp a videó címkék feltöltéséhez:

Először írd be a megfelelő címkéket: Először a fő kulcsszót.

Általános címkék listázása: Általános és megfelelő kulcsszavak írása.
Ha például a fő kulcsszó: “OnlineGuru”, akkor az általános címkék lehetnek “SEO-tippek”“Keresőoptimalizálás”“WordPress SEO” stb.

Használhatod a TubeBuddy eszközt, amely segít megtalálni a megfelelő címkéket a videóhoz. Az adott kulcsszó rangsorát is mutatja. Ezt az eszközt sok profi YouTube-os használja, és nagyon ajánlott a YouTube-csatornád számára is. A jövőben készítek erről is egy átfogó videót.

Végül, rajtad múlik, hogy meggyőző és érdekes YouTube-videókat hozol létre vagy sem. A célközönségedre kell összpontosítanod. Sok sikert kívánok hozzá!

Megosztás:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on pinterest
Pinterest

Kövess minket a facebookon:

Legutóbbi bejegyzések:

SEO-keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás SEO

Miért van szüksége SEO (Search Engine Optimization) – Keresőoptimalizálásra a Weboldaladnak ? Mi a keresőoptimalizálás? A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO) azon tevékenységek

Ne sózd el! 21 Facebook bejegyzés ötlet

Soha ne fogyj ki Facebook tartalomötletekből! Az alábbi lista megmutatja, hogy jóval több olyan téma létezik, mint gondoltad volna, amivel fenn tudod tartani a Facebook vagy

10 Tipp, Twitter követők szerzéséhez

A Twitter egy hatékony eszköz a vállalkozások számára, ha helyesen használják őket. Segíthet weboldalad forgalomának létrehozásában, megszilárdíthatja a márkaépítést, és kapcsolatokat építhet ki. A baj

Megfelelési Kényszer

Megfelelési Kényszer és Szorongás az üzletépítésben Azt vettem észre az ügyfeleimnél, hogyha elkezdenek foglalkozni az üzletükkel, és kapnak egy negatív hozzászólást a videójukhoz vagy a